Sporda Yabancı Soytarılığı
- EKREM KARADAĞ

- 15 Nis
- 1 dakikada okunur

Eğitim sistemindeki yanlışlıklar yüzünden düşünen beyinleri yaratamadığımızdan dolayı, Ekonomi, Teknoloji, Sanayi alanında teslimiyeti kabul ederim. Tarım ve Hayvancılık alanında dışa bağımlılığı ve teslimiyeti halkımıza yapılmış bir ihanet sayarım. Ancak spor alanında yabancı hayranlığını da affedemem.
Görüldüğü üzere her alanda yabancı teslimiyeti her kesimi esir almıştır.
Anadolu topraklarında yabancılar ekonomi, teknoloji, sanayi, tarım ve hayvancılık sektörleri yanında sporda etkin rol oynamaktadır. Elbette futbol geniş kitleleri etkisi altına alan bir spor dalıdır.
Futbol üzerinden nemalanan şahsiyetler anlamadıkları futbolu yönetmektedir, temel yanlışlık burasıdır. Futbolun ruhu ve özünü bilmedikleri gibi, alt yapı yatırımlarını göz ardı ederek amatör kulüpleri kaderlerine terk edip kolaycı yöntem olan yabancılara yönelmektedirler.
Siyasi erk futbol stadyumları yapıyor Ulusumuzun kaderine yön vermiş, devrimler yaratmış, çağdaş toplum yaratmış ve vatandaşlarını soymamış hırsızlık yapmamış kurucu şahsiyetlerinin isimlerini bilinçli olarak yok etmeye çalışıyorlar.. Yeni stadyumlara da Timsah arena-Ülker arena-Türk Telekom Arena-Çay kur Didi arena gibi yabancı güçlerin elinde olan kurum isimleri verilmektedir.
Kaldı ki futbol stadyumlarına arena denilemez, arena boğa güreşi yapılan alandır.
Şükrü Saraçoğlu-Ali Sami Yen-Avni Aker-İnönü-Atatürk ve nice stadyumlara kurucu önderlerin isimlerini vermekten niçin kaçınıyorsunuz.
Takım kadrolarına bakar mısınız tümü yabancı, İstiklal marşı okunuyor sakız çiğniyorlar, içerisinde Türk gençleri yok, forma renklerini bilmezsek sanırsınız ki iki Afrika takımı futbol oynuyor.
Yazık!
Böylesi yabancılara teslimiyet anlayışta eksiklik söz konusudur, kulüp başkanları, Futbol federasyonu başkanı, yönetim kurulu üyeleri, televizyonlardaki futbol yorumcuları ve hakemlerde yabancı olmalıdır. Sokaklarda çocukların giydiği formalarda yabancı futbolcuların isimleri yazılı olmasından utanılmalıdır, siz hiç Fransa, İspanya, Almanya gibi ülke çocuklarının sırtında Mehmet, Hasan, Ahmet isimleri gördünüz mü?
Başka söze ne hacet utanın, zira hayatta en değerli şey utanabilmektir.
Bu topraklarda bize kalan çocuklarımıza verdiğimiz isim ve ezgilerimizdir. Çocuklarımız, gençlerimiz Anadolu topraklarında yabancılaşmışlardır.
Acı olanda budur.











