top of page

Ordu’da Yeşil Alan Nöbeti: 15 Bin İmza OBB Yolunda!

ORDU – Ordu Çevre Derneği (ORÇEV) öncülüğünde kurulan platformun, Altınordu Durugöl Mahallesi’ndeki eski çöp alanının yeşil alan olarak korunması için başlattığı mücadele kararlılıkla sürüyor. Olumsuz hava koşulları nedeniyle ara verilen imza standı, yeni yerinde halkın katılımına açıldı.

8 Bini Islak Toplam 15 Bin İmza Toplandı

Melet Irmağı kenarındaki alanın yapılaşmaya açılmasına karşı 1 Kasım 2025’ten bu yana yürütülen kampanyada büyük bir başarıya ulaştıklarını belirten ORÇEV Yönetim Kurulu Üyesi Serdar Görnaz, şu ana kadar 8 bini ıslak imza, 7 bini dijital olmak üzere toplam 15 bin imzaya ulaştıklarını açıkladı.

İmza Standının Yeri Değişti: Yeni Adres Sırrıpaşa Caddesi Girişi

Ceren Özdemir Meydanı’ndaki standın rüzgar ve sert hava koşulları nedeniyle taşındığını ifade eden Görnaz; "Mücadelemizi daha korunaklı bir noktaya, 19 Eylül Ortaokulu yanındaki Sırrıpaşa ve Süleyman Felek caddelerinin birleştiği kavşağa taşıdık. Doğasına ve şehrine sahip çıkmak isteyen tüm hemşerilerimizi imza vermeye bekliyoruz" dedi.

Anı Defteriyle Tarihe Not Düşülüyor

Kampanyayı yeni etkinliklerle zenginleştirdiklerini belirten Görnaz, standa bir de "Anı Defteri" koyduklarını duyurdu: "Vatandaşlarımız sadece imza vermekle kalmasın, bu doğa katliamına karşı düşüncelerini anı defterimize yazarak tarihe not düşsün istiyoruz. Topladığımız tüm imzaları ve bu haklı talepleri 13 Ocak’ta Ordu Büyükşehir Belediyesi’ne ve mahkemelere sunacağız. Melet havzasını geri dönülmez bir yıkımdan kurtarmak zorundayız."

 
 
  • Facebook
  • X
  • YouTube
  • Instagram

Copyright 2012 - 2023 | ORT TV tarafından yapılmıştır. | Tüm Hakları Saklıdır | Designed By Farfarco

bottom of page