top of page

Naci Şanlıtürk Kabadüzlülerle İftarda Buluştu: "Birliğimiz Daim Olsun"

ORDU – Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Ordu Milletvekili Naci Şanlıtürk, Kabadüz Yokuşdibi Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği tarafından düzenlenen iftar programına katıldı. Rüya düğün salonunda gerçekleştirilen organizasyonda Şanlıtürk, hemşehrileriyle aynı sofrayı paylaştı.

Kabadüz Yokuşdibi Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği ev sahipliğinde düzenlenen programa protokol üyeleri de ilgi gösterdi. İftarda; Ordu Valisi Muammer Erol, Kabadüz Kaymakamı Görkem Nalçacı, Kabadüz Belediye Başkanı Yener Kaya, AK Parti İl Başkan Yardımcıları Aydın Torun ve Erol Güreşçi ile MHP Altınordu İlçe Başkanı Dincer Kurucu hazır bulundu.

"Birlik ve Beraberlik Mesajı" 

İftar programı sonrası değerlendirmelerde bulunan Milletvekili Naci Şanlıtürk, Ramazan ayının birleştirici gücüne dikkat çekti. Şanlıtürk, "Ramazan ayının manevi atmosferinde hemşehrilerimizle bir araya gelerek birlik ve beraberliğimizi pekiştirdik. Bu organizasyonda emeği geçen Dernek Başkanı İdris Gündoğdu başta olmak üzere tüm dernek yönetimine ve katılım sağlayan Kabadüzlü hemşehrilerimize teşekkür ediyorum" dedi.

Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği program, yapılan samimi sohbetlerin ardından sona erdi.


 
 
  • Facebook
  • X
  • YouTube
  • Instagram

Copyright 2012 - 2023 | ORT TV tarafından yapılmıştır. | Tüm Hakları Saklıdır | Designed By Farfarco

bottom of page