top of page

52 Orduspor’da Yeni Dönem Başladı

52 Orduspor Futbol Kulübü'nün olağanüstü genel kurul toplantısı yoğun katılımla gerçekleştirildi. Genel kurulda tek aday olarak seçime giren mevcut başkan Şükrü Bodur, üyelerin oylarıyla yeniden başkanlığa seçilerek güven tazeledi.

Toplantıda konuşan Başkan Bodur, yaklaşık 6,5 yıllık emek ve mücadelenin geçtiğimiz sezon elde edilen şampiyonlukla taçlandığını belirterek, kulübün yeni hedefinin TFF 2. Lig'de başarılı bir sezon geçirerek doğrudan 1. Lig'e yükselmek olduğunu ifade etti.

“Şampiyonluğu Taçlandırdık, Şimdi Sırada 1. Lig Var”

Kulübün son yıllarda önemli bir gelişim gösterdiğini vurgulayan Bodur, elde edilen başarının tüm Ordu'nun ortak gururu olduğunu söyledi. Yeni dönemde daha güçlü bir yapılanmayla yollarına devam edeceklerini belirten Bodur, camianın desteğiyle yeni hedeflere ulaşacaklarına inandığını kaydetti.

Yeni Yönetim Kurulu Belirlendi

Genel kurulda kulübün yeni dönem yönetimi de şekillendi. Başkan Şükrü Bodur liderliğinde oluşturulan 24 kişilik yönetim kurulunun, 52 Orduspor'u 1. Lig hedefine taşıyacak projeler üzerinde çalışacağı ifade edildi.

Yönetim kurulunda iş dünyası, spor ve sivil toplum alanlarından isimler yer alırken, yeni yönetimin kulübün sportif ve kurumsal gelişimine katkı sağlaması bekleniyor.

Denetleme ve Disiplin Kurulları da Onaylandı

Genel kurulda ayrıca kulübün mali ve idari işleyişini denetleyecek Denetleme Kurulu ile kulüp içi düzeni ve işleyişi takip edecek Disiplin Kurulu üyeleri de oylandı ve resmiyet kazandı.

Yeni yönetim ve kurulların göreve başlamasıyla birlikte mor-beyazlı ekipte gözler, yeni sezon hazırlıkları ve transfer çalışmalarına çevrildi.

 
 
  • Facebook
  • X
  • YouTube
  • Instagram

Copyright 2012 - 2023 | ORT TV tarafından yapılmıştır. | Tüm Hakları Saklıdır | Designed By Farfarco

bottom of page