top of page

50 Yıl Sonra Aynı Masada, Aynı Dostlukla

Ordu Sağlık Koleji Mezunları Yıllar Sonra Hasret Giderdi

Ordu Sağlık Koleji'nden mezun olmalarının üzerinden 50 yılı aşkın süre geçen okul arkadaşları, düzenlenen anlamlı bir organizasyonda yeniden bir araya geldi. Gençlik yıllarında aynı sıraları paylaşan mezunlar, uzun yıllara rağmen kopmayan dostluklarını özel bir yemekte tazeledi.


Anılar Yeniden Canlandı

Duygu dolu anlara sahne olan buluşmada, mezunlar okul yıllarına dair unutulmaz hatıralarını birbirleriyle paylaştı. Sohbetler sırasında zaman zaman neşeli kahkahalar yükselirken, geçmişte yaşanan güzel günlerin hatırlanması bazı katılımcılara duygusal anlar yaşattı.

Eski dostların bir araya geldiği etkinlikte, yılların dostluk bağlarını zayıflatmadığı bir kez daha gözler önüne serildi.

“Aynı Samimiyetle Buluşabilmek Büyük Mutluluk”

Emeklilik yıllarında yeniden bir araya gelmenin sevincini yaşayan mezunlar, gençlik dönemlerindeki arkadaşlık ruhunu hâlâ koruduklarını ifade etti.

Organizasyon komitesi adına yapılan açıklamada, “Uzun yıllar sonra aynı sıcaklık ve samimiyet içerisinde buluşabilmek bizler için büyük mutluluk. Bu tür etkinliklerin özlem gidermeye, geçmişi hatırlamaya ve dostluklarımızı daha da pekiştirmeye katkı sağlamasını diliyoruz” ifadelerine yer verildi.


Hatıra Fotoğrafıyla Taçlanan Buluşma

Yıllara meydan okuyan dostlukların yeniden pekiştiği etkinlik, katılımcıların hafızalarında özel bir yer edindi. Programın sonunda çekilen toplu hatıra fotoğrafı ise yarım asrı aşan arkadaşlığın simgesi olarak objektiflere yansıdı.

Mezunlar, gelecek yıllarda daha geniş katılımlı buluşmalarda yeniden bir araya gelme temennisiyle organizasyondan ayrıldı.

 
 
  • Facebook
  • X
  • YouTube
  • Instagram

Copyright 2012 - 2023 | ORT TV tarafından yapılmıştır. | Tüm Hakları Saklıdır | Designed By Farfarco

bottom of page