Öceli’de Çamur Çilesi Sona Erdi! Çakırlı Sokak Betona Kavuştu
- ORDU ORT TV TELEVİZYON RADYO İŞLETMECİLİĞİ A.Ş.
- 2 saat önce
- 1 dakikada okunur

Altınordu Belediyesi’nin kırsal mahallelere yönelik yol yatırımları kapsamında Öceli Mahallesi Çakırlı Sokak’ta 500 metrelik yol betonla kaplandı. Altyapısı da güçlendirilen yol, mahalle sakinlerine konforlu ve güvenli ulaşım imkânı sundu.
500 Metrelik Yol Modern Hale Getirildi
Kırsal mahallelerin yıllardır süregelen ulaşım sorunlarına kalıcı çözümler üreten Altınordu Belediyesi, yol yatırımlarını aralıksız sürdürüyor. Bu kapsamda Öceli Mahallesi Çakırlı Sokak’ta gerçekleştirilen çalışmalarla vatandaşlar konforlu ve güvenli ulaşıma kavuştu.
Yıllardır stabilize yapısı nedeniyle özellikle yağışlı havalarda ulaşımda sıkıntılara neden olan 500 metre uzunluğundaki yol, betonla kaplanarak modern ve kullanışlı hale getirildi. Kırsal Hizmetler Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında yolun dayanıklılığının artırılmasının yanı sıra yağmur sularının kontrollü şekilde tahliye edilmesi amacıyla bölgeye bir adet koruge boru da döşendi.

Muhtar Yatağan: Vatandaşlarımız Rahat Gidip Gelecek
Öceli Mahallesi Muhtarı Okan Yatağan, vatandaşların yıllardır bu güzergahta mağduriyet yaşadığını belirterek, “Vatandaşlarımız mahalleye giriş ve çıkışlarda sorun yaşıyordu. Yağmur yağdığında ayaklarımız çamur oluyordu. Çakıl dökülüyordu ama yağmurla birlikte akıp gidiyordu. Ulaş Başkanımızdan Allah razı olsun. Yolumuza beton döküldü. Vatandaşlarımız bundan sonra araçlarıyla rahat gidip gelecekler” dedi.
“46 Yıldır İlk Defa Çamursuz Eve Giriyoruz”
Mahalle sakinlerinden Fatma Şahin ise duygularını, “Ben evleneli 46 yıl oldu, ilk defa beton yola rastladık. İlk defa bu sene çamursuz evimize giriyoruz. Allah razı olsun Ulaş Başkan’dan. Güler yüzlü ve çalışkan bir başkanımız” sözleriyle dile getirdi.
“Eski Halinden Eser Kalmadı”
Mahalle sakinlerinden Birol Şahin de yapılan çalışmanın büyük bir ihtiyacı karşıladığını belirterek, “Yağışlı havalarda burada çok sıkıntılar yaşıyorduk. Bazen insan bile zor geçiyordu. Şimdi yolumuza beton döküldü. Eski halinden eser kalmadı. Hem araçlar hem de insanlar rahat şekilde geçebiliyor. Yapılan hizmetlerden dolayı Altınordu Belediyesine teşekkür ediyoruz” diye konuştu.











