Ordu’da 19 Mayıs Coşkusu: Bayram Etkinliklerle Kutlandı
- ORDU ORT TV TELEVİZYON RADYO İŞLETMECİLİĞİ A.Ş.
- 19 May
- 1 dakikada okunur

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107’nci yıl dönümü, Ordu’da düzenlenen tören ve etkinliklerle büyük bir coşku içerisinde kutlandı. Spor gösterileri, halk oyunları ve ödül törenlerinin yer aldığı programlara vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.
Kutlamalar Atatürk Anıtı’nda Başladı
Ordu Valiliği tarafından hazırlanan kutlama programı, Şarkiye Mahallesi’nde bulunan Atatürk Anıtı’nda düzenlenen çelenk sunma töreniyle başladı. Gençlik ve Spor İl Müdürü Hakan Yüksel tarafından Atatürk Anıtı’na çelenk sunulmasının ardından saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.

Protokol ve Vatandaşlar Yoğun Katılım Gösterdi
Kutlama programı daha sonra 19 Eylül Stadyumu’nda devam etti. Programa Ordu Valisi Muammer Erol, CHP Ordu Milletvekili Seyit Torun, Ordu Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Aşkın Baş, Ordu Üniversitesi Rektörü Orhan Baş, Altınordu Belediye Başkanı Ulaş Tepe ile çok sayıda vatandaş katıldı.
Programda Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak’ın kutlama mesajı okunurken, günün anlam ve önemine ilişkin konuşmayı Hakan Yüksel yaptı. Yüksel, 19 Mayıs’ın bağımsızlık mücadelesinin başlangıcı olduğunu vurgulayarak gençliğin Türkiye’nin geleceğindeki önemine dikkat çekti.

Spor Gösterileri ve Halk Oyunları Beğeni Topladı
Kutlama etkinlikleri kapsamında şiir dinletileri gerçekleştirilirken, tekvando, judo ve karate gösterileri vatandaşlardan büyük alkış aldı. Karadeniz yöresine ait halk oyunları ekipleri de sahne performanslarıyla renkli görüntüler oluşturdu.
Programda ayrıca Atatürk’ün Gençliğe Hitabesi ile gençlerin Ata’ya cevabı okundu.

Türk Bayrağı Vali Erol’a Teslim Edildi
Etkinlikler kapsamında düzenlenen sancak teslim töreninde, Kırkpınar Başpehlivanı Kenan Şimşek ile olimpiyat madalyalı sporcu Hülya Şenyurt tarafından Türk bayrağı Vali Muammer Erol’a teslim edildi.
Program sonunda uluslararası şampiyonalarda derece elde eden sporcular ile çeşitli yarışmalarda başarı sağlayan öğrencilere ödülleri verildi. Ankara Devlet Sahne Sanatları Topluluğu tarafından sahnelenen gösteri ise izleyicilerden büyük beğeni topladı.











