“Maaşlar Eriyor, Ek Zam ve Refah Payı Zorunluluk!”
- ORDU ORT TV TELEVİZYON RADYO İŞLETMECİLİĞİ A.Ş.
- 5 dakika önce
- 1 dakikada okunur
Sağlık-Sen Ordu Şube Başkan Adayı Barış Geyik, sağlık çalışanlarının artan hayat pahalılığı karşısında alım gücünün her geçen gün azaldığını belirterek Temmuz ayında ek zam ve refah payı talebini gündeme taşıdı.

“Enflasyon Farkı Zaten Kaybettiğimiz Hakkımız”
Sağlık-Sen Ordu Şube Başkan Adayı Barış Geyik, sağlık çalışanlarının ekonomik taleplerine ilişkin dikkat çeken bir açıklamada bulundu.
Geyik, enflasyon farkının yeni bir kazanım değil, geçmişte yaşanan kayıpların telafisi olduğunu vurgulayarak, “Biz buna ek refah payı istiyoruz. Çünkü bu bir lüks değil, zorunluluktur” mesajı verdi.
“Sağlık Çalışanının Maaşı Eriyor”
Artan hayat pahalılığı karşısında sağlık çalışanlarının maaşlarının alım gücünün her geçen gün azaldığını belirten Geyik, Temmuz ayında ilave zam talebini her platformda dile getireceklerini ifade etti.
Geyik, gıda, kira, ulaşım, eğitim ve temel yaşam giderlerindeki artışların sağlık çalışanlarını zorladığını belirterek, bu kaybın önüne geçmek için refah payının artık kaçınılmaz olduğunu kaydetti.
“Hak Verilmez, Mücadeleyle Alınır”
Barış Geyik, sağlık çalışanlarının gece gündüz demeden fedakârca görev yaptığını belirterek, insanca yaşamak ve geleceğe umutla bakmak için ek refah payı mücadelesini sürdüreceklerini söyledi.
Geyik, “Refah payı talebini her platformda güçlü şekilde dile getireceğiz. Toplu sözleşme sürecinde bu talebin en güçlü takipçisi olacağız. Sağlık çalışanlarının alım gücünün korunması için elimizden gelen ne varsa yapacağız” ifadelerini kullandı.
“Gelir Kaybına Dur Diyeceğiz”
Sağlık çalışanlarının sesi olacaklarını vurgulayan Geyik, ek zam talebini sonuna kadar savunacaklarını belirterek, “Birlik ve dayanışma ile hak ettiğimiz değeri alana kadar mücadele edeceğiz” dedi.











