Kurucusundan 14. Yıl Mesajı
- GÖZDE ÖZGÜR

- 1 gün önce
- 1 dakikada okunur
Türkiye Muhtarlar Konfederasyonu’nun kurucuları arasında yer alan ve altı yıl genel başkanlık görevini yürüten Altınordu Belediye Başkan Yardımcısı Hüseyin Akdeniz, kuruluşun 14. yıl dönümü dolayısıyla kutlama mesajı yayımladı.

“Bir Başarı Hikâyesidir”
Türkiye Muhtarlar Konfederasyonu’nun 14. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla açıklama yapan Altınordu Belediye Başkan Yardımcısı Hüseyin Akdeniz, konfederasyonun verilen emeğin, özverinin, azim ve çalışmanın, kararlılığın ve beraberliğin bir başarı hikâyesi olduğunu ifade etti.

“Bu Ailenin Bir Ferdi Olmaktan Gurur Duyuyorum”
Kurucusu olduğu Türkiye Muhtarlar Konfederasyonu’nda altı yıl genel başkanlık yaptığını, bugün ise onursal başkanlık görevini sürdürdüğünü belirten Hüseyin Akdeniz, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“Türkiye Muhtarlar Konfederasyonu; verilen emeğin, özverinin, azim ve çalışmanın, kararlılığın ve beraberliğin başarı hikâyesidir. Kurucusu olduğum ve altı yıl genel başkanlık görevini yürüttüğüm ve bugün de onursal başkanlığını yaptığım bu kuruluşun bir ferdi olduğum için hep gurur duydum, duymaya da devam edeceğim.”
Kuruluşta Emeği Geçenlere Teşekkür Etti
Akdeniz, Türkiye Muhtarlar Konfederasyonu’nun 14. kuruluş yıl dönümünü kutlayarak, kuruluşunda emeği geçenlere ve geçmişte birlikte çalışma fırsatı bulduğu tüm arkadaşlarına teşekkür etti.












