top of page

“İyi Nane Yediniz” Mesajı!

Turnalık Yaylası’nda maden faaliyetlerine karşı mücadele eden doğa gönüllüleri, şiddetli yağış ve olumsuz hava koşullarına rağmen bölgedeki tepkilerini sürdürdü. Maden sahasına asılan pankartlar arasında AK Parti Ordu Milletvekili İbrahim Ufuk Kaynak’a gönderme yapılan “İyi Nane Yediniz” pankartı dikkat çekti.

Yağmur da Durduramadı

Doğa gönüllüleri, Turnalık Yaylası’ndaki maden faaliyetlerine karşı tepkilerini ortaya koymaya devam ediyor. Zorlu hava şartları ve şiddetli yağışa rağmen bölgeye çıkan çevreci vatandaşlar, yaylayı ve su kaynaklarını koruma kararlılıklarını bir kez daha gösterdi.

Pankartlarla Mesaj Verdiler

Maden sahasının çeşitli noktalarına pankartlar asan grup, bölgedeki doğa tahribatına dikkat çekti.

Pankartlarda,

“Şirket Gider Zehiri Bize Kalır!”

“Ölüler Altın Yemez!”

ifadeleri yer alırken, maden şirketlerini ve madenciliği savunan açıklamalarıyla gündeme gelen AK Parti Ordu Milletvekili İbrahim Ufuk Kaynak’a gönderme yapılan, “İyi Nane Yediniz” yazılı pankart da dikkat çekti.

“Mücadelemiz Sürecek”

Doğa gönüllüleri, Turnalık Yaylası’nın geleceği için yürütülen mücadelenin hız kesmeden devam edeceğini belirterek, bölgenin su kaynaklarının ve yayla ekosisteminin korunması konusunda kararlı olduklarını ifade etti.


 
 
  • Facebook
  • X
  • YouTube
  • Instagram

Copyright 2012 - 2023 | ORT TV tarafından yapılmıştır. | Tüm Hakları Saklıdır | Designed By Farfarco

bottom of page