Gülyalı Belediyesi Pazar Yerinin Tapusunu Aldı!
- ORDU ORT TV TELEVİZYON RADYO İŞLETMECİLİĞİ A.Ş.
- 20 dakika önce
- 2 dakikada okunur
Gülyalı Belediye Başkanı Medet Sipahi, uzun yıllardır belediye mülkiyetine geçirilemeyen Gülyalı Pazar Yeri'nin tapusunun belediyeye kazandırıldığını açıkladı. Sipahi, "Biz satmıyoruz; Gülyalı'nın geleceğine sahip çıkıyoruz" diyerek, ilçe adına önemli bir kazanıma imza attıklarını söyledi.

Yıllardır Çözülemeyen Sorun Son Buldu
Gülyalı Belediye Başkanı Medet Sipahi, ilçe adına önemli bir müjdeyi kamuoyuyla paylaştı. Uzun süredir yürütülen çalışmaların ardından Gülyalı Pazar Yeri'nin tapusunun Gülyalı Belediyesi adına alındığını açıklayan Sipahi, bu sürecin yoğun emek ve kararlılıkla tamamlandığını belirtti.
Başkan Sipahi, "Çok uğraştık, çok emek verdik… Sonunda başardık" sözleriyle başladığı açıklamasında, Gülyalı'nın geleceğine değer katacak önemli bir kazanımı daha ilçeye kazandırmanın mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti.

"Pazar Yeri Artık Belediyemizin Tapulu Malı"
Sipahi, uzun süren çalışmalar ve girişimler sonucunda Gülyalı Pazar Yeri'nin tapusunu belediye meclis üyeleriyle birlikte teslim aldıklarını belirterek şu ifadeleri kullandı:
"Yıllardır vatandaşlarımızın hizmetinde olan ancak bugüne kadar çeşitli nedenlerle belediyemizin mülkiyetine kazandırılamayan pazar yerini artık resmen Gülyalı Belediyemizin tapulu malı haline getirdik. Böylece ilçemizin geleceği adına önemli bir eksikliği daha gidererek kalıcı bir hizmeti güvence altına almış olduk."
"Bu Başarı Tüm Gülyalı'nın Başarısıdır"
Elde edilen sonucun kişisel bir başarı olmadığını vurgulayan Başkan Sipahi, bunun tüm Gülyalı'nın ortak kazanımı olduğunu söyledi.
Sipahi, "Bu başarı; kişilerin değil, tüm Gülyalı'nın başarısıdır. İlçemizin ortak değerlerini korumak, kamu malını artırmak ve gelecek nesillere daha güçlü bir Gülyalı bırakmak için aynı azim ve kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz." dedi.
"Biz Satmıyoruz, Gülyalı'nın Geleceğine Sahip Çıkıyoruz"
Kamu mallarını koruyarak artırmayı hedeflediklerini ifade eden Sipahi, açıklamasında şu mesajı verdi:
"Biz satmıyoruz; Gülyalı'nın geleceğine sahip çıkıyoruz. Kamuya ait değerleri artırıyor, ilçemizin yarınlarını güvence altına alıyoruz. Attığımız her adımda tek önceliğimiz Gülyalı'mızın menfaatidir."
Başkan Sipahi ayrıca, sürece destek veren belediye meclis üyelerine, emeği geçen herkese ve kendilerine güvenen Gülyalılılara teşekkür ederek, "Gülyalı'mıza hayırlı ve uğurlu olsun. Durmadan, yorulmadan, daha güçlü bir Gülyalı için çalışmaya devam edeceğiz." ifadelerini kullandı.












