Tarımın Zirvesi Ankara’da Buluştu
- ORDU ORT TV TELEVİZYON RADYO İŞLETMECİLİĞİ A.Ş.
- 14 May
- 1 dakikada okunur

14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü, Ankara’da düzenlenen Türkiye Ziraat Odaları Birliği (TZOB) Danışma Kurulu Toplantısı ile kutlandı. Üreticilerin geleceğinin ve tarım politikalarının detaylandırıldığı toplantı, devletin zirvesi ile tarım temsilcilerini bir araya getirdi.
Devlet ve Üretici Temsilcileri Aynı Masada
Toplantıya Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, TZOB Genel Başkanı Şemsi Bayraktar, Tarım Bakan Yardımcıları ve Bakanlık Genel Müdürleri katılım sağladı. TZOB Yönetim Kurulu üyeleri, Üretici Merkez Birlikleri Başkanları ve her bölgeden temsilci Ziraat Odası Başkanlarının da hazır bulunduğu zirvede, Türk tarımının mevcut durumu kapsamlı bir şekilde ele alındı.
Sahadaki Sorunlara Doğrudan Çözüm Önerileri
Toplantının ana gündem maddesini üreticilerin sahada karşı karşıya kaldığı kronikleşmiş sorunlar oluşturdu. Bölge temsilcileri aracılığıyla bizzat çiftçiden gelen talepler iletilirken, maliyetler, desteklemeler ve üretim planlaması gibi konularda somut çözüm önerileri üzerinde görüş alışverişinde bulunuldu.
"Üretmeye Devam Eden Tüm Çiftçilerimizin Günü Kutlu Olsun"
Toplantıya TZOB Yönetim Kurulu Üyesi ve Perşembe Ziraat Odası Başkanı sıfatıyla katılan Arslan Soydan, görüşmelerin ardından önemli açıklamalarda bulundu. Soydan, sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımda üretimin önemine dikkat çekerek; “Üretmeye devam eden tüm çiftçilerimizin 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü’nü kutluyoruz” ifadelerini kullandı.














