top of page

MHP Ordu Teşkilatı Bayramda Tek Yürek Oldu

MHP Ordu Milletvekili Naci Şanlıtürk, bayramların birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştiren özel günler olduğunu vurguladı.

Milliyetçi Hareket Partisi Ordu Teşkilatı, Kurban Bayramı dolayısıyla düzenlenen bayramlaşma programında bir araya geldi. MHP Ordu Milletvekili Naci Şanlıtürk, İl Başkanı Mehmet Özçelik’in ev sahipliğinde gerçekleştirilen programda teşkilat mensupları, dava arkadaşları ve ülküdaşlarla bayram sevincini paylaştı.

İLÇE BAŞKANLARI DA KATILDI

Bayramlaşma programına Altınordu İlçe Başkanı Dincer Kurucu, Ünye İlçe Başkanı Murtaza Hacıimamoğlu, Mesudiye İlçe Başkanı Hasan Açıkgöz, Gölköy İlçe Başkanı Ali Mert, Çaybaşı İlçe Başkanı Hüseyin Bayrak, Çatalpınar İlçe Başkanı Sezgin Yılmaz ve İkizce İlçe Başkanı Fikret Arıkan da katıldı.

"BAYRAMLAR KARDEŞLİĞİMİZİ PEKİŞTİRİYOR"

Bayramların toplumsal birlikteliği güçlendiren özel günler olduğunu ifade eden Milletvekili Naci Şanlıtürk, aynı ülküye gönül vermiş yol arkadaşlarıyla bir araya gelmekten büyük memnuniyet duyduklarını belirtti.

Şanlıtürk, "Bayramlar; birlik ve beraberliğimizi güçlendiren, kardeşlik bağlarımızı kuvvetlendiren, dayanışma ve muhabbetimizi artıran müstesna günlerdir. Aynı ülküye gönül vermiş yol arkadaşlarımızla bir arada olmaktan büyük memnuniyet duyduk" dedi.

"HAYIRLARA VESİLE OLSUN"

Bayramlaşma programına katılan teşkilat mensuplarına, dava arkadaşlarına ve vatandaşlara teşekkür eden Şanlıtürk, Kurban Bayramı'nın millet, devlet ve Türk-İslam alemi için hayırlara vesile olması temennisinde bulundu.

Milletvekili Şanlıtürk, "Bu anlamlı buluşmada bizlerle birlikte olan tüm teşkilat mensuplarımıza, dava arkadaşlarımıza ve kıymetli hemşehrilerimize teşekkür ediyor; Kurban Bayramı'nın milletimize, devletimize ve Türk-İslam alemine hayırlar getirmesini temenni ediyoruz" ifadelerini kullandı.


 
 
  • Facebook
  • X
  • YouTube
  • Instagram

Copyright 2012 - 2023 | ORT TV tarafından yapılmıştır. | Tüm Hakları Saklıdır | Designed By Farfarco

bottom of page