top of page

Gölköy’de İnsanlık Ayıbı: Sarıca Mahallesi’nde Lağım Dereye Akıyor!

CHP Gölköy İlçe Başkanı Ayşe Çebi, Sarıca Mahallesi’ndeki altyapı rezaletini sert bir dille eleştirdi. 2026 yılında hâlâ kanalizasyon hattı olmayan mahallede lağım suları açıkta akarak dereye karışıyor.

Gölköy Sarıca Mahallesi’nde yıllardır çözülmeyen kanalizasyon sorunu patlama noktasına geldi. Konuyla ilgili basın açıklaması yapan CHP Gölköy İlçe Başkanı Ayşe Çebi, insan dışkısının yol kenarlarından Guz Deresi’ne aktığını belirterek, yaşanan tabloyu "insanlık dışı" olarak nitelendirdi. Çebi, "Bu rezalet, yönetenlerin umursamazlığının açık göstergesidir" dedi.

"Sarıca Mahallesi Bunu Hak Etmiyor"

Mahalle halkının sağlığının hiçe sayıldığını vurgulayan Çebi, "Söz var ama icraat yok. Plan var ama sonuç yok. Sarıca Mahallesi her gün bu ayıpla yaşamak zorunda bırakılıyor. İnsan onuruna yakışmayan bu tabloya artık dur denilmeli" ifadelerini kullandı.

CHP'den 4 Maddelik Acil Eylem Çağrısı

Başkan Ayşe Çebi, yetkililere seslenerek şu taleplerin derhal yerine getirilmesini istedi:

  • Kanalizasyon hattı hemen inşa edilmelidir.

  • Açıkta akan lağım bağlantıları kapatılmalıdır.

  • Dereye karışan atık su tamamen kesilmelidir.

  • Şeffaf bir çalışma takvimi kamuoyuyla paylaşılmalıdır."


 
 
  • Facebook
  • X
  • YouTube
  • Instagram

Copyright 2012 - 2023 | ORT TV tarafından yapılmıştır. | Tüm Hakları Saklıdır | Designed By Farfarco

bottom of page