top of page

Fatih Titiz: “Vatandaşın Aklıyla Alay Etmeyin”

İYİ Parti Ordu İl Başkanı Fatih Titiz, Ordu Büyükşehir Belediye Meclisi’nde su fiyatlarına yönelik verilen savunmaları sert bir dille eleştirdi. Ordu’da suyun metreküp fiyatının vergilerle birlikte 65 TL’ye kadar çıktığını belirten Titiz, "Gerçekler meclis kürsüsünde değil, vatandaşın cebini yakan faturalarda" dedi.

"Samsun ve Trabzon'dan Neden Daha Pahalı?" 

Karadeniz’in en çok yağış alan illerinden biri olan Ordu’da su fiyatlarının komşu illere göre fahiş olduğunu savunan Titiz, somut veriler paylaştı. 8 metreküp su kullanan bir vatandaşın 510 TL ödediği örneğini veren Titiz, iki kişilik bir ailenin faturasının 1.000 TL bandına yaklaştığını vurguladı. Samsun ve Trabzon ile aynı coğrafi şartlara sahip olunmasına rağmen Ordu’daki bu fiyat farkının açıklanamadığını ifade etti.

Fatsa’da Arıtma Sorunu ve "Çamurlu Su" Tepkisi 

OSKİ Genel Müdürü Murat Us’un açıklamalarına da tepki gösteren Titiz, altyapı yetersizliklerine dikkat çekti. 2026 yılında Fatsa gibi büyük bir ilçenin halen arıtma tesisi olmaması nedeniyle kuyu suyu içtiğini belirten Titiz; yaz aylarında yaşanan kesintileri, tankerle su taşınmasını ve musluklardan akan çamurlu suyu hatırlatarak, "Pahalı ama akıyor, şükredin mesajı veriliyor" dedi.

"Kendi Kazdığı Foseptiğin Bedelini Ödüyor" 

Kırsal bölgelerdeki yatırımların faturaya yansıtılmasını eleştiren İYİ Parti İl Başkanı, köylerde vatandaşın kendi imkanlarıyla getirdiği suya saat takıldığını ve OSKİ şebekesine bağlı olmayan foseptiklerden bile atık su bedeli alındığını iddia ederek tepkisini dile getirdi.

 
 
  • Facebook
  • X
  • YouTube
  • Instagram

Copyright 2012 - 2023 | ORT TV tarafından yapılmıştır. | Tüm Hakları Saklıdır | Designed By Farfarco

bottom of page