Ellerimi Bırakma Derneği’nde Senem Şensoy Ünal Dönemi!
- GÖZDE ÖZGÜR

- 5 Şub
- 1 dakikada okunur
Ordu’da iyilik hareketinin öncü kuruluşlarından "Ellerimi Bırakma İnsani Yardımlaşma Derneği"nde bayrak değişimi yaşandı. 2. Olağan Genel Kurul sonrası başkanlığa Senem Şensoy Ünal seçildi.

Yardıma ihtiyaç duyanların elinden tutmak için yola çıkan Ellerimi Bırakma İnsani Yardımlaşma Derneği, yeni dönemine merhaba dedi. Derneğin 2. Olağan Genel Kurulu’nda, kurucu başkan Elvan Alan’ın yeni dönemde aday olmaması üzerine, bayrağı derneğin gönüllülerinden Senem Şensoy Ünal devraldı.

"İyiliğin Zorlandığı Bir Dönemde Ellerini Bırakmayacağız"
Başkanlık görevine seçilmesinin ardından bir açıklama yapan Senem Şensoy Ünal, iyiliği yayma noktasında kararlılık mesajı verdi. Ünal; “İyiliğin şu dönemde zorlandığı bir süreçteyiz. Öncelikle etrafımızdaki desteğe ihtiyacı olan kişilerin ellerini bırakmamak için bu görevi gönüllü arkadaşlarımla beraber yürüteceğiz” dedi.
"Desteğinize İhtiyacımız Var"
Yeni dönemde toplumun her kesiminden destek beklediklerini belirten Ünal, “Bu bir gönül yolculuğu. Beraber yürüyeceğimiz bu yolda hepimize kolaylıklar olsun, Allah utandırmasın. Sizlerin de bizi takip etmesini ve bu iyilik hareketine destek olmasını bekliyoruz” diyerek Ordululara çağrıda bulundu.












