Dr. Ali Çıtlak Görevine Başladı
- ORDU ORT TV TELEVİZYON RADYO İŞLETMECİLİĞİ A.Ş.
- 2 Nis
- 1 dakikada okunur

ORDU – Altınordu İlçe Sağlık Müdürlüğü bayrağı devraldı. Sağlık camiasının sevilen isimlerinden Dr. Ali Çıtlak, 1 Nisan 2026 itibarıyla Altınordu İlçe Sağlık Müdürü olarak görevine resmen başladı.
Türk Sağlık-Sen Ordu Şubesi, Dr. Çıtlak’ı bu önemli görevinde yalnız bırakmadı. Şube yönetimi ve kalabalık bir sağlık çalışanı grubuyla gerçekleştirilen hayırlı olsun ziyaretinde, Dr. Çıtlak’a başarı dilekleri iletilirken her zaman destek olunacağı vurgulandı.
"Amacımız Sağlık Hizmetlerini Bir Adım Öne Taşımak"
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Dr. Ali Çıtlak, kendisine bu görevi layık gören Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu ve Ordu İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Emrah Çelenk’e teşekkürlerini sundu. Çelenk’in tecrübesinin Ordu için büyük bir değer olduğunu belirten Çıtlak, şunları kaydetti:
"Sayın Bakanımız, Valimiz ve İl Sağlık Müdürümüzün talimatları doğrultusunda, Altınordu ilçemizde sağlık hizmetlerini bir adım daha ileriye götürebilmek için tüm ekibimle var gücümle çalışacağım. Bu ekibin bir parçası olmak benim için gurur vesilesidir."
Dr. Ali Çıtlak Kimdir?
1983 Trabzon doğumlu olan Dr. Ali Çıtlak, tıp eğitimini 2008 yılında Karadeniz Teknik Üniversitesi'nde tamamladı. Kariyerine Gümüşhane’de başlayan Çıtlak, burada 14 yıl boyunca acil servis ve aile hekimliği yaparak bölge halkının takdirini kazandı. "Yılın Hekimi" ödülüne layık görülen ve Sağlık Yönetimi lisansını da tamamlayan Çıtlak, 2023 yılında Ordu'ya tayin oldu. Altınordu Çalışan Sağlığı Merkezi'ni aktif hale getirerek başarılı işlere imza atan Çıtlak, evli ve iki çocuk babasıdır.













