Başkan Özçelik’ten Kabadüz’e Ziyaret
- ORDU ORT TV TELEVİZYON RADYO İŞLETMECİLİĞİ A.Ş.
- 14 May
- 1 dakikada okunur

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Ordu İl Başkanı Mehmet Özçelik, ilçe ziyaretleri kapsamında Kabadüz’de bir dizi önemli temasta bulundu. Kaymakamlık ziyaretiyle başlayan program, esnaf buluşmaları ve taziye ziyaretiyle sona erdi.
Kaymakam Nalçacı’ya Nezaket Ziyareti
İl Başkanı Mehmet Özçelik, Kabadüz programına İlçe Başkanı Turan Baş ile birlikte Kabadüz Kaymakamı Görkem Nalçacı’yı makamında ziyaret ederek başladı. İlçedeki genel durum ve devam eden projeler üzerine istişarelerin yapıldığı görüşmede Özçelik, Kaymakam Nalçacı’ya misafirperverliği için teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.
Esnaf ve Vatandaşla Samimi Diyalog
Ziyaretlerine ilçe merkezinde devam eden Özçelik, Kabadüz esnafını tek tek gezerek "hayırlı işler" temennisinde bulundu. Vatandaşların taleplerini yerinde dinleyen ve yerel sorunlar üzerine çözüm odaklı sohbetler gerçekleştiren Özçelik, MHP’nin saha çalışmalarına verdiği önemi bir kez daha vurguladı.
Acı Günde Yanlarında Oldu
Programın son bölümünde, ilçenin sevilen isimlerinden merhum Mehmet Kahveci’nin cenaze törenine katılan Başkan Özçelik, kederli aileye taziyelerini iletti. Özçelik, merhuma Allah’tan rahmet dileyerek, Kabadüz halkının acısını paylaştıklarını ifade etti.












