Adıgüzel’den Fındıkta Dijital Eylem Çağrısı
- ORDU ORT TV TELEVİZYON RADYO İŞLETMECİLİĞİ A.Ş.
- 10 Şub
- 1 dakikada okunur
CHP Ordu Milletvekili Dr. Mustafa Adıgüzel, fındık üreticilerinin haklarını korumak için dijital eylem ve CİMER başvurusu çağrısında bulundu.

Fındıkta Aksiyon Devri Başladı
Adıgüzel, yaptığı açıklamada fındık fiyatlarının yükselmeye başladığını vurgulayarak, “Çabalarımız meyvesini veriyor. Fındığımıza, emeğimize sahip çıkmaya devam ediyoruz” dedi.
Milletvekili, fındıkta operasyonlara karşı artık “reaksiyon devri”nin sona erdiğini, “aksiyon devri”nin başladığını belirtti.
Dijital Eylem ve CİMER Başvurusu
Adıgüzel, üreticileri ve tüm ilgili kurumları şu şekilde bilgilendirdi:
1️⃣ Sosyal Medya Paylaşımları: 11 Şubat Çarşamba günü saat 19.30’da hazırlanan örnek içeriklerle ve kişisel paylaşımlarla destek verilecek.2️⃣ CİMER Başvuruları: 11-12 Şubat 2026 tarihleri arasında örnek dilekçeler veya bireysel başvurular yapılacak.
Katılım Çağrısı
Adıgüzel, tüm üreticileri, ziraat odalarını, sivil toplum kuruluşlarını, basın-yayın kuruluşlarını ve fındık hakkını savunan herkesi dijital eyleme ve CİMER başvurularına katılmaya davet etti.
“Fındıkta emeğin hakkını yedirtmeyin, meydanları harman yeri hâline getirmeyin” mesajını veren Adıgüzel, örnek görsel, metin ve dilekçenin gün içinde paylaşılacağını duyurdu.











