52 Orduspor’dan Başkan Tepe’ye Şampiyonluk Ziyareti
- ORDU ORT TV TELEVİZYON RADYO İŞLETMECİLİĞİ A.Ş.
- 20 May
- 2 dakikada okunur

TFF 3. Lig Play-Off finalinde rakibini mağlup ederek 2. Lig’e yükselen 52 Orduspor Futbol Kulübü’nün Başkanı Şükrü Bodur ve yönetim kurulu üyeleri, Altınordu Belediye Başkanı Ulaş Tepe’yi ziyaret etti. Ziyarette birlik ve beraberlik mesajları verilirken, Başkan Tepe “Bu başarıyla sadece takım değil, Ordu da bir üst lige çıktı” ifadelerini kullandı.
Şampiyon Takımdan Teşekkür Ziyareti
İstanbul Başakşehir Fatih Terim Stadı’nda oynanan final karşılaşmasında Ayvalıkgücü Belediyespor’u 2-1 mağlup ederek TFF 2. Lig’e yükselme başarısı gösteren 52 Orduspor FK yönetimi, Altınordu Belediye Başkanı Ulaş Tepe ile bir araya geldi.
Ziyarete Kulüp Başkanı Şükrü Bodur’un yanı sıra yönetim kurulu üyeleri Mahmut Özel, Önder Okur, Attila Kırmancı, Coşkun Akkaya, Cem Yener, Fırat Aktaç, Kemal Sazkaya, Recep Çiçek, Caner Can, Resul Atasever, Ferhat Türkeli, Sercan Poyraz ve Kulüp Genel Müdürü Hüseyin Yüce katıldı.
Kulüp Başkanı Bodur, sezon boyunca verilen desteklerden dolayı Başkan Ulaş Tepe’ye teşekkür etti.

Başkan Tepe: “Bu Başarı Tüm Şehrin”
Ziyarette konuşan Altınordu Belediye Başkanı Ulaş Tepe, elde edilen şampiyonluğun sadece sportif bir başarı olmadığını belirterek, bunun kent adına önemli bir kazanım olduğunu söyledi.
Başkan Tepe, “Bu zorlu süreçte büyük emek veren başta Kulüp Başkanımız Şükrü Bodur olmak üzere tüm yönetimi kutluyorum. Orduspor denildiğinde akla gelen isimlerden biri olan Şükrü Bodur, bu kupayı fazlasıyla hak etti. Bu başarı sadece kulübün değil, tüm Ordu’nun başarısıdır. Şehrimiz de adeta bir üst lige yükseldi. Bundan sonraki hedefin 1. Lig ve ardından Süper Lig olacağına inanıyoruz” dedi.
Bodur: “Bu Daha Başlangıç”
52 Orduspor FK Başkanı Şükrü Bodur ise uzun yıllar süren mücadelenin ardından hedefe ulaştıklarını ifade etti.
Bodur, “Yaklaşık 6 yıllık emeğin sonunda bu kupayı Ordu’ya kazandırdık. Bu nedenle büyük mutluluk yaşıyoruz. Süreç boyunca Altınordu Belediyemizin desteğini her zaman yanımızda hissettik. Şehrimizin yeri daha üst liglerdir. Bu başarıyı bir başlangıç olarak görüyoruz. İnşallah önümüzdeki yıllarda daha büyük başarıları hep birlikte yaşayacağız” diye konuştu.
Plaket ve Çiçek Takdimi Yapıldı
Ziyaretin sonunda Altınordu Belediye Başkanı Ulaş Tepe, 52 Orduspor FK Başkanı Şükrü Bodur’a çiçek ve plaket takdim etti.











