top of page

23 Nisan’da Ordu’da Birlik Mesajı


Ordu’da, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında düzenlenen törende, Atatürk Anıtı’na çelenk sunularak anlamlı gün kutlandı. Cumhuriyet Halk Partisi İl Başkanlığı öncülüğünde gerçekleştirilen programa çeşitli sivil toplum kuruluşları da katıldı.


Çelenk Sunumu ve Saygı Duruşu

Törende, Cumhuriyet Halk Partisi Ordu İl Başkanlığı’nın yanı sıra Eğitim Sen, Eğitim-İş ve Atatürkçü Düşünce Derneği temsilcileri de yer aldı. Katılımcılar tarafından Atatürk Anıtı’na çelenk bırakılmasının ardından saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.

“23 Nisan, Millet Egemenliğinin Simgesidir”

Törende konuşan CHP Ordu İl Başkanı Bülent Akpınar, 23 Nisan’ın yalnızca çocuklara armağan edilmiş bir bayram olmadığını ifade etti. Akpınar, bu özel günün aynı zamanda millet iradesinin ortaya konduğu ve bağımsızlık mücadelesinin simgesi olduğunu dile getirdi.

“Egemenlik Millete Aittir”

Konuşmasında çelenk sunma yetkilerine ilişkin uygulamalara da değinen Akpınar, belirli kurumlara verilen yetkilere karşı olmadığını ancak milli değerleri sahiplenen herkesin bu anlamlı günde anma törenlerinde yer alması gerektiğini söyledi.

Günümüzde milli iradenin zayıflatıldığı yönünde eleştirilerde bulunan Akpınar, egemenliğin milletin yöneticilerden hesap sorabilme gücü olduğunu belirterek, bu gücün korunması gerektiğini ifade etti.


 
 
  • Facebook
  • X
  • YouTube
  • Instagram

Copyright 2012 - 2023 | ORT TV tarafından yapılmıştır. | Tüm Hakları Saklıdır | Designed By Farfarco

bottom of page