top of page

Şanlıtürk Yeniden Seçildi

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Ordu Milletvekili Naci Şanlıtürk, Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) İnsan Hakları İnceleme Komisyonu’nda yapılan oylama sonucu yeniden komisyon sözcüsü olarak seçildi.

Daha önce iki yıl boyunca bu görevi başarıyla yürüten Şanlıtürk, komisyon üyelerinin güvenini yeniden kazanarak görevine devam edecek. Seçim sonrası bir açıklama yapan Şanlıtürk, “Allah hayırlı görevler yapmayı nasip etsin. Komisyon üyelerimize teşekkür ediyorum. Allah bizleri mahcup etmesin,” ifadelerini kullandı.

Komisyonda MHP’yi temsil eden Şanlıtürk, insan hakları alanındaki çalışmalarını aynı sorumlulukla sürdüreceğini vurguladı.


 
 
  • Facebook
  • X
  • YouTube
  • Instagram

Copyright 2012 - 2023 | ORT TV tarafından yapılmıştır. | Tüm Hakları Saklıdır | Designed By Farfarco

bottom of page